duminică, 11 februarie 2018

Supa de linte


Pana acum vreo doua luni habar n aveam ca lintea poate fi atat de buna si mai ales usor de gatit. Prima oara am mancat linte verde, uscata, apoi am descoperit-o pe cea la conserva, de la prietenii mei de la SunFood si de atunci macar o data pe saptamana se regaseste in meniul nostru (pana si kidoo-ul din dotare o adora, desi prima oara nici n a vrut sa puna gura pe ea). Nu fac (inca) retete complicate. Ma rezum la supe si la mancare scazuta de linte. Dar am in plan si o supa crema si de ce nu sa ma documentez si sa incerc si alte combinatii. Pana atunci insa, va las o supa de linte delicioasa.


Ingrediente

1 conserva linte, 
1 morcov,
1-2 tije telina (sau apio cum scrie pe eticheta),
1 ceapa,
1/2 ardei gras rosu,
3-4 ciuperci (optional- eu le aveam ratacite prin frigider),
1/2 conserva rosii cuburi,
sare, piper

Preparare

Taiem legumele in cubulete marunte si le calim in 2 linguri de ulei. Cand devin sticloase , adaugam 1 litru de apa si lasam la fiert cam 15-20 minute, dupa care adaugam lintea din conserva.

Condimentam cu sare si piper , dupa gust si mai lasam la fiert 10-15 minute.

Oprim focul, lasam sa se racoreasca putin si servim.


S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...