vineri, 9 februarie 2018

Ficatei inveliti in kaiser , la cuptor


Din categoria “ce mai punem pe masă să dea bine la invitaţi” face parte şi reţeta asta de ficăţei de pui înveliţi în Kaiser/bacon/slănină. Se face uşor şi e gustoasă rău. Iar în compania unui piure de cartofi şi un pahar de vin roşu, deja e dezmăt . Pfuoiiii, deja mi s-a făcut foame şi doar abia am mâncat (caş cu ardei ce-i drept, dar am mancat) .


Ingrediente:

250 gr ficat de pui ,
kaiser (tot atâtea felii câti ficătei avem),
sare, piper,
scobitori




Preparare:

Condimentăm ficăţeii cu sare şi piper .

Învelim fiecare ficăţei într-o felie de Kaiser (sau slaninuţă afumat, dacă vă place un pic mai gras) şi o fixăm, întepând ficăteii cu o scobitoare.

Aşezăm ficăţeii în tavă şi-i dăm la cuptorul încins la 180 minute, aproximativ 30-35 minute.

Când sunt rumeni, îi acoperim cu o folie de aluminiu şi-i lăsăm puţin să se răcorească.                   

V-am spus că-s uşor de făcut, nu ?



S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...