luni, 20 noiembrie 2017

Salata de năut cu avocado



Suntem in plin Postul Crăciunului și eu am avut in vizita una bucata soacra care postește . Dacă pentru noi "ai casei" am pregatit ceva cărnița ( pui la cuptor mai exact) pentru Maria-sa am fost nevoită sa încropesc ceva gustos și rapid , și așa a venit aceasta salata. Delicioasa și printre preferatele mele de altfel . 


Ingrediente :

300 gr năut,
1/2 avocado,
1/2 ardei gras roșu,
1/2 ceapa roșie,
Câteva fire pătrunjel verde,
sare, piper, 
ulei, oțet balsamic

Preparare:

Desfacem conserva de năut, scurgem apa și clatină boabele, apoi le punem intr- un castron.

Tocam cubulețe ardeiul gras și avocado .

Ceapa și pătrunjelul le tăiem mărunt .

Adunam toate Ingredientele peste boabele de năut.

Presărat sare și piper , puțin ulei și oțet apoi amestecam. 

Savurăm cu pofta.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...