vineri, 3 noiembrie 2017

Dovlecei si vinete marinate


Reteta asta am primit-o de la prietena mea de suflet. Prima data am savurat aceste legume (dovlecei şi vinete marinate) la o petrecere între prieteni. Am cerut reteta. Am primit-o. Mi-a fost lene sa o prepar şi am uitat de ea. Am mers din nou la petrecere (asa suntem noi mai petrecareti :P) şi iar am dat nas în nas cu fantasticele marinate “special pentru tine am facut, stiu cat de mult îţi plac” mi-a spus. Ei bine, de data asta mi-am făcut şi eu o portie zdravana. Gustoase. Delicioase.  Singura lor problema e că nu ţin prea mult timp. Adica nu pot fi conservate pt iarna (cel puţin aşa mi s-a spus şi n-am riscat)


Ingrediente:

1 dovlecel,
1 vânătă, 
sare, piper, 
oregano, busuioc
3 catei de usturoi
ulei de măsline, oţet balsamic


       Preparare:

Incepem prin a taia dovlecelul şi vanata felii subţiri. Încingem grătarul (fie tigaia grill fie gratarul din curte) şi aşezăm feliile de legume.  Când prind acele linii maronii le întoarcem. 
Le aşezăm într-un bol şi turnăm peste ele condimentele, usturoiul pisat, uleiul şi otetul . 
Amestecam, punem într-un vas cu capac şi lasam la marinat cel putin 2-3 zile. 





Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...