vineri, 24 noiembrie 2017

Cheesecake oreo


Când ai cuptorul ocupat mai toata ziua, dar e musai sa pregătesti şi un desert , atunci trebuie sa găseşti o soluţie. Iar eu m-am oprit asupra unui cheesecake. E al trei-lea la viata mea. Unul mi-a reusit, unul nu. Asta a fost cu noroc . Si a iesit si delicios.

PS : deşi denumirea e cheesecake oreo, am folosit biscuiti din Lidl, care sunt identici cu Oreo, doar denumirea e alta. Si sunt şi mai ieftini.

Ingrediente:

blat :
260 gr biscuiţi Oreo (4 pachete)
120 gr unt 

crema/umplutura:
300 gr mascarpone
300 gr iaurt 
100 ml de smântână 
80 gr zahăr
esenta de vanilie
1 pliculeţ de gelatină
100 ml de lapte
60 gr biscuiţi Oreo (1 pachet)

decor:
60 gr biscuiţi Oreo (1 pachet)
60gr biscuiti cu crema de vanilie.




Preparare:


Pentru blat punem biscuitii într-o pungă şi îi zdrobim cu ciocanul de şniţele (sau ii putem marunti la robot ). Eu am ales varianta ciocanului.


Adăugăm untul topit peste biscuiţii mărunţiţi, amestecam si răsturnăm totul într-o formă de tort cu inel detaşabil. 
Netezim blatul cu o lingura, apoi dăm forma la frigider pentru 15-20 minute.

Într-un bol mixăm brânza, cu iaurtul, smântâna, zahărul şi esenta de vanilie.

Hidratam gelatina în lapte, apoi o încălzim la bain marie conform instructiunilor de pe plic.

Adăugăm gelatina topită în crema de brânză şi omogenizăm .

Adăugăm biscuiţii rupti in bucati marunte.

Turnăm crema peste blat şi lăsăm cheesecake-ul la rece cel puţin 4 ore înainte de servire.

Decoram tortul cu biscuiti sfaramati si cu biscuiti intregi pe care-i infingem in crema de branza.

Eu am folositi si cativa biscuiti cu crema de vanilie.




Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...