vineri, 18 august 2017

Supa din piept de pui si lapte de cocos

De aceasta data, Provocarea de week end , chiar a fost provocatoare. Ne-a invitat, gazda adica nu provocarea, sa gatim o supa de pui cu lapte de cocos. O reteta de suflet adica. Si am pregatit-o. Rezultatul a fost delicios, cu o aroma placuta de cocos. Si daca ar fi sa o citez pe fie-mea ar suna cam asa "mami, asta nu e cea mai aratoasa supa pe care am vazut-o dar e delicioasa rau. pot sa mi mai pun lamaie, ca eu am mai putina ca tine"



Ingrediente:

400 ml lapte de cocos,
1 piept de pui,
1 lingurita ghimbir,
1 ardei gras rosu,
1 lamaie,
1 lingura frunze de ceapa verde,
100 ml apa, 
2 linguri ulei de masline, sare, piper


Preparare:

Taiem ardeiul cubuleţe şi-l punem la călit in cele 2 linguri de ulei.

Adăugăm ghimbirul , pieptul de pui taiat in bucati potrivite, cat o imbucatura, şi apa.

Lăsăm la fiert aproximativ 30 minute.
Condimentăm după gust cu sare si piper.

La servire, stoarcem zeamă de lămâie după gustul fiecăruia şi presărăm ceapă verde tocată mărunt.


S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...