marți, 22 august 2017

Clatite / Pancakes cu dovlecel


Că-mi place dovlecelul, nu mai e nici un secret pentru cei care ma cunosc. Ca vara, inventez /recreez cât mai multe retete cu dovlecel  e la fel de bine stiut. Nu stiu cate astfel de mancaruri am adunat in cei 7 ani de blog, poate o sa le număr într-o zi. Până atunci însa vă prezint ultima mea creţie cu dovlecei: pancakes sau mai pe româneşte clătite . Un pic umede si cu un gust aparte.


Ingrediente:

1 dovlecel,
2-3 căţei usturoi,
2-3 frunze busuioc,
6-8 linguri făină grâu,
Sare, piper, ulei


Preparare:

Spălăm dovelcelul şi-l dăm prin răzătoare, cu tot cu coaja.
Adaugăm făina, usturoiu pisat si busuiocul tocat mărunt.
Condimentam cu sare şi piper şi amestecam. Obţinem astfel o compoziţie destul de groasă.
Încingem tigaia de clatite, o ungem cu ulei (cu pensonul sau cu un serveţel) şi cu polonicul, turnăm clătitele.
Lăsăm să se rumenească pe o parte, aproximativ 1 minut, apoi întoarcem.

Le putem servi cu sos de usturoi, guacamole, sos de roşii sau mai stiu eu ce preferinte aveţi.



S-aveţi pofta !


4 comentarii:

Unknown spunea...

Le-am facut ! Au iesit foarte bune, nu ma gandeam ca pot fi asa de gustoase! Multumesc!

Unknown spunea...

Au iesit excelente!

Unknown spunea...

Am facut azi si au iesit foarte bune! Ca niste lipiute !

Monya spunea...

:)

ma bucur tare mult ca v-au placut !

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...