duminică, 9 aprilie 2017

Tarta cu verdeturi si ciuperci


Stiti momentele alea cand te plictisesti si ti trec prin minte idei crete??

Ei bine, in urma unei astfel de clipe s-a nascut si tarta ce v-o prezint in continuare. 

E simpla, usor de facut si delicioasa. Si fara prea multe costuri( in cazul meu cel putin, 90% din ingrediente le-am obtinut dupa un tur scurt in curtea si gradina parintilor). 


Ingrediente:

o mana zdravana de frunze de untisor (sau grausor),
2 fire leustean,
o mana fire patrunjel,
o legatura frunze stevie,
1 ceapa, 
2 catei usturoi, 
4 oua, 
2 linguri smantana, 
2 ciuperci,
2 linguri masline feliate,
8 linguri faina grau, 
4 linguri ulei,
sare, piper, 


Preparare:

Spalam verdeturile si le taiem marunt. 

Batem ouale cu o furculita , apoi adaugam cele 2 linguri de smantana. Amestecam, dupa care adaugam faina, treptat, cate o lingura, o incorporam, mai adaugam o lingura si tot asa pana terminam. 

Adaugam si cele 4 linguri de ulei. 

La final adaugam verdeata, ceapa tocata marunt, ciupercile feliate si usturoiul tocat marunt. 

Asezonam cu sare si piper si amestecam din nou. 

Punem compozitia in tava (eu am avut rotunda, dar merge si in cea de chec sau in orice tava doriti), si dam la cuptor. 

Dupa 30 minute facem testul scobitorii / batului de chibrit pe care l infingem in tarta. Daca iese curat, fara aluat pe el inseamna ca i gat si puteti opri focul.

Noi am servit tarta alaturi de o salata din frunzele ramase, la care am adaugat si un orcov dat prin razatoare. 

Un comentariu:

PanaCris spunea...

Tare bunaaa! ;)

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...