sâmbătă, 25 martie 2017

Salata de leurda cu ton

 
Astazi e o zi de primavara faina tare. Cu soare, vrabiute, floricele. si cu muuuuulta leurda. Pentru-ca , da, sunt pline padurile de usturoi salbatic. Si cum al meu sotzoo stie ca mi place, dar mai ales ca e sanatoasa si plina de vitamine, a venit acasa cu o traista plina de frunze magice.
Si cum astazi se mananca si peste, m-am gandit sa va arat o delicioasa salata de leurda cu ton.
Simpla si rapida, asa cum v-am obisnuit. Ca de, timpul e dusmanul nostru.
 
 
Ingrediente:
 
1 conserva ton maruntit, in ulei,
o mana zdravana de frunze de leurda,
zeama de lamaie,
sare, piper,
si, daca vreti putina culoare 1/4 ardei gras rosu (merge la fel de bine si fara)



Preparare:
 
Spalam frunzele de leurda si le scurgem de apa apoi le taiem marunt.
 
Desface conserva, scurgem uleiul si adaugam pestele peste leurda.
 
Taiem ardeiul cubulete mici. Hop si el peste verdeata.
 
Condimentam cu sare si piper si stropim cu zeama de lamaie.
 
Amestecam si savuram.
 
 
 

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...