marți, 28 martie 2017

Omleta cu leurda

 
Cand ai colegi de birou e cam dificil sa ti pui pachetel. Nu de alta dar nu poti manca ceva ce ar lasa in urma o aroma de cantina, asa ca am apelat tot mai des la salate. E drept ca-s sanatoase, dar parca ai manca si altceva nu doar frunze.
Cand nu am chef de salate sau mai stiu eu ce mancaruri pentru pachetel la birou, apelez la clasica omleta. Hop hop doua trei ou intr-un castron, ametite cu o furculita, un praf de sare si asta e.
Insa cum nu poti savura zilnic doar oua simple, incerc sa ma joc cu ingredientele: azi o bucatica de carne, maine putin cascaval sau telemea, un carnat , un adrei si tot asa...
De data asta, mi-am bagat iar nasul in sacosa cu leurda, si -am facut o omleta cu leurda.
 


Ingredinte:
2 oua,
o mana de frunze de leurda taiate marunt,
sare, piper.
 
 
Preparare:
 
Am batut ouale si am adaugat leurda taiata marunt.
 
Am asezonat cu sare si piper si am pus ouale in tigaie.
 
Cand a inceput sa se rumeneasca am intors-o pe partea cealalta si cam asta a fost.
 
Delicioasa alaturi de o salata de leurda si ardei rosu.
 

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...