vineri, 27 ianuarie 2017

Salata de tortelini si rosii cherry


Dupa o iarna  nu prea lunga dar friguroasa, in care nu am prea iesit din casa (sau mai bine zis am iesit , am urcat in masina, am condus, am coborat si am intrat in casa prietenilor) a venit vremea sa incerc sa mi schimb putin obiceiurile alimentare. Dar pentru-ca , eu cel putin, nu pot sa trec direct de la fripturi  la frunze, m-am gandit sa o iau treptat. Cu pasi mici. Am lasat painea (oricum nu eram mare fan, dar cand ai in fata ta o paine aburinda , de casa, abia scoasa din cuptor parca ti place), sucurile si cam atat. Dupa dulciuri nu ma omor oricum...o bombonica la cafea in week end si cam atat.  Zic eu, ca salata asta e si sanatoasa si satioasa. Si respecta regulile: fara prajeli, fara grasimi, fara....fara....



 Ingrediente:

500 gr tortelini (cu spanac si ricotta), 
1/4 varza chinezeasca, 
5-6 rosii cherry, 
50 gr iaurt, 
2 linguri ulei demasline, 
sare, piper, oregano.


Preparare:

Punem 500 ml apa la fiert iar cand clocoteste, adaugam tortelinii. Lasam la fiert aproximativ 3 minute (nu mai mult ca incep sa se desfaca si obtinem un terci).

Taiem varza marunt si rosiile in jumatati.

Punem toate ingredientele intr-un castron, asezonam cu sare si piper si amestecam.

Inauinte de servire turnam dresingul de iaurt , ulei si oregano.

Si asta i tot.


S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...