vineri, 2 septembrie 2016

Salata de piept de pui cu morcov si ardei copti


Ingrediente:

1 piept de pui dezosat, 
1 morcov, 
1 ardei gras galben,
1 ardei kapia,
1 ceapa,
1 conserva porumb boabe, 
1 lingura seminte susan,
sare, ulei, piper, otet (2 linguri)


Preparare:

Taiem ceapa "pestisori" si o punem la fiert cateva minute (maxim 5) in apa cu otet.

Salata se poate face si cu ceapa cruda, insa eu am ales varianta asta, pentru-ca mi-am luat si la birou si n-am vrut sa vad cum imi lesina colegii unul cate unul cand le suflu-n nas o aroma delicata de ceapa.

Coacem ardeiul Kapia dupa care-l curatam si-l taiem fidelute. 

Pieptul de pui il taiem bucatele si-l punem la fiert impreuna cu morcovul feliat. 

Ardeiul gras il taiem fidelute. 

Desfacem cutia de porumb si scurgem apa.

Cand avem toate ingredientele pregatite, le amestecam intr-un castron, condimentam dupa gust cu sare si piper, stropim cu putin ulei si cam asta e. 

La servire, presaram si putin susan.



Reteta merge de data aceasta la Parada Mistery box gazduita luna de Meea
care a ales o serie de ingrediente ce s-au potrivit perfect cu mofturile mele culinare 
din aceasta perioada. 


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...