miercuri, 8 iunie 2016

Oua Minioni


 Anul asta a fost o adevarata nebunie cu ouale vopsite in costum de Minioni. Si cum, al meu kinder din dotare e mereu in pas cu noile trend-uri , ma rog ajutata putin de ma-sa, bineinteles ca am avut si noi pe masa de Paste OUA MINIONI. 

Stiu ca a trecut de ceva vreme Pastele,  dar vine Inaltarea, un nou prilej de a vopsi oua in fel si chip, asa ca, va puteti distra alaturi de cei mici colorand cateva oute . 

La noi a fost funny , iar la final am scos tare mandre la parada Minionii nostri comestibili. 


Ingrediente:

oua proaspete, 
vopsea lichida galbena, 
vopsea lichida albastra, 
o carioca neagra, 
ochisori mobili din comert Librariile Sedcom in cazul meu,

putina imaginatie.


Pregatire:

Spalam ouale bine in apa calduta cu putin detergent, apoi le fierbem aproximativ 8 minute. 

Pregatim doua recipiente: unul cu vopsea galbena, unul cu vopsea albastra. 

Luam rand pe rand cate un ou fiert si-l scufundam pana la jumatate in vopsea galbena. Il lasam sa se usuce apoi in scufundam cu jumatatea alba in vopsea albastra. Lasam sa se usuce. 

De-acum fiecare ousor intra pe mainile copilului. I s-au lipit un ochi sau doi, in functie de model si preferinta si s-au desenat cu carioca (par, maini, bretele, curele, etc. )

Ai nostri au ratat cam asa cum vedeti in poze. 

Misiune indeplinita. Plod fericit. 


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...