luni, 20 august 2012

Supa de rosii cu zdrente


Va amintiti de rosiile din gradina bunicilor?? Alea, nu perfect lustruite (de parca ar fi date cu ceara de prin market-uri) ci alea crapate (de la soare), cu pete de pamant (de la ploaia proaspat cazuta), si uneori ciupite de vreun pui ce avea trecere pe acolo??? Daaa, alea dulci si zemoase cu gust adevarat de "rosii" ......


Ei bineeeee, din astfel de rosii am savurat noi in week end o delicioasa supa cu zdrente de ou .
Ingrediente:
6-8 rosii,
1 morcov,
1 ceapa,
1 ou,
cateva frunze de busuioc proaspat (optional, pentru gust deosebit si aroma proaspata)
sare,piper (dupa gust)
Preparare:
Am pus la fiert 2 litri de apa cu morcovul si ceapa (curatate , of course, si taite in bucati mari). Cand au dat in clocot, am pus rosiile taite in 4 (spalate si , da, cu tot cu pielita, desi se recomanda "dezbracarea" rosiilor). Am lasat la fiert cam 15-20 minute, dupa care am trecut totul prin blender (credeti-ma ca n-a ramas nici urma de coaja de rosie in supa).
Am pus din nou la fiert pentru inca 5 minute. Intre timp am batut bine un ou (cu furculita, nu cu batul :D ) asa ca pentru omleta si l-am adaugat in supa. Am mai dat un clocot si am stins focul.
Am servit minunatia cu cateva frunze de busuioc tocate marunt marunt . O bunatate !!!!!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...