luni, 30 mai 2011

Spinari de pui cu dovlecei

Aceasta reteta a fost o improvizatie de a mea. Si totul a plecat de la niste tacamuri de pui (nu gasisem gherute = scurme de pui) cumparate pentru catelusul meu drag.  Dupa ce am cumparat vreo 2 pungi de tacamuri, ajung acasa si ma pregatesc sa le pun la fiert pentru catel...insa ....deodata mis-a facut si mie pofta sa rod la cateva spinari din alea de pui ...mi se parea ca arata delicios. Asa ca am improvizat rapid o reteta...si pot sa spun ca a fost delicioasa (am ros mai ceva decat catelul la acele spinari de pui) !!!!

Ingrediente:
6-8 bucati spinari pui,
2 dovlecei,
2-3 rosii,
1 ardei iute (optional), 
2 cubulete de unt,
condimente.


Preparare:
Am curatat repede spinarile de pui (din punga de tacamuri...) si le-am asezat intr un vas yena alaturi de cei 2 dovlecei pe care i-am curatat si taiat cubulete. Am taiat ardeiul iute si rosiile felii peste carnita.
Am condimentat cu sare si tarhon, am adaugat untul si un pahar de apa, am acoperit vasul cu folie de aluminiu si am dat la cuptor pentru aproximativ 35-40 minute.
Pofta buna !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...