miercuri, 25 mai 2011

Gratar de pui cu cartofi copti

Pe caldura asta mare, se impunea prezenta unui nou gratar in aer liber, cu prietenii...Nimic special , pentru ca la gratar nu poti inventa prea multe retete (cel putina sa cred eu ).  Si de aceasta data am aruncat la parlit cateva copanele de pui si cateva aripioare cu garnitura de cartofi copti in jar.

Ingrediente (cantitatea variaza in functie de numarul papaciosilor):
vreo 5 pulpe ,
vreo 6 aripi,
8 cartofi medii (eu am avut 4 mari mari si i-am taiat in jumatate)
1 capatana usturoi,
2 linguri miere albine,
un pahar vin alb (cam 200 ml)
condimente,
1 ceapa, 
cateva felii de slaninuta /kaiser.

Preparare:
Din condimente, usturoi, vin si miere am facut un amestec prin care am tavalit carnea, apoi am lasat-o la murat (a se citi marinat/bait) cam 2 ore.
Intre timp am spalat cartofii, i-am taiat in jumatate (ca erau imensi) , iar fiecare jumatate am mai taiat-o odata in jumatate (fara a o desface de tot) In mijlocul fiecarui cartof am pus putin delikat, cate o felie de slaninuta si una de ceapa apoi am invelit in folie de aluminiu.
Dupa ce baietii au facut un foc de tabara in urma caruia au obtinut cantitatea de jar dorita au sters gratarul cu o felie de slanina si au pus carnita si cartofiorii.

Mai spre final insa, paranduli-se lor ca nu-s facuti bine cartofii , i-au bagat direct in jar...si la final au fost deliciosi.
Pofta buna !!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...