joi, 1 iulie 2010

Placinta cu mere

Sotul meu e innebunit dupa dulciurile cu mere (indiferent sub ce forma sunt), desi mere crude nu prea pofteste dumnealui....Asa ca ....eu prepar destul de des deserturi cu mere. Azi am facut o placinta.

Ingrediente:
1 kg mere,
1 pachet aluat foietaj,
scortisoare,
100 gr zahar,
1 ou,
4-5 linguri ulei,
esente.

Preparare:
Se curata merele, se dau prin razatoare , apoi se calesc vreo 10-15 minute, impreuna cu zaharul si scortisoara.
Se intinde compozitia pe foi, se ruleaza foile, se aseaza in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina (insa eu folosesc hartia de copt....Har Domnului pentru lumea moderna) , se ung placintelele cu oul batut si se dau la cuptor. Cand s-au rumenit frumos (aproximativ 35-40 minute) se scot si se lasa la racit.
La noi se servesc calde , alaturi de un pahar de lapte proaspat.
Pofta Buna !!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...