marți, 13 iulie 2010

CHIFTELUTE DIN OREZ

Ingrediente
-200 grame de orez
-4 oua din care 3 fierte
-patrunjel, marar
-o ceapa mica
-2-3 linguri de faina
-sare
-piper
-ulei

Calim ceapa tocata marunt in putin ulei. Adaugam orezul spalat si completam cu apa sa treaca bine peste orez. Punem si vegeta si lasam sa fiarba la foc mic.
Cand orezul este fiert il luam de pe foc si il tinem la racit. Odata racit il amestecam cu ouale fierte tari si maruntite, oul crud, patrunjelul si mararul tocat marunt, faina si condimente. Obtinem o compozitie moale din care formam chiftelutele cu ajutorul unui linguri (sau cu mana). Le dam prin faina si le prajim in ulei incins.
Scoatem chftelele pe prosop absorbant si le servim,  cu salata verde proaspata si sos iute. Salata proaspata am avut, sos mai putin dar am improvizat unul...sa-i spunem un fel de struto-camila intre ingredientele de prin frigider si gusturile mele...Asadar am facut un sos rapid din smantana, paprika iute, castraveti iuti taiati marunt marunt, bine...poate nu foarte marunt , ardei iute maruntit, usturoi pisat si sos de rosii. Am pus repede peste chftele si am servit cat ai zice....Pofta Buna !!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...